سوالات متداول


محدودیت کاربران دمو چیست؟
دو نوع محدودیت وجود دارد:
1. محدودیت در ارسال ( نهایتا 4 تایی )
2. فایل های صوتی نیاز به تائید دارند.
3. عدم امکان استفاده از OTP در وب سرویس
کاربران دمو چرا باید منتظر تائید فایل صوتی بمانند؟
چون هويت كاربران فعال براى ما مشخص است، اما هر شخصى بدون دادن اطلاعات هويتى مى تواند اكانت دمو داشته باشد به این خاطر به دلیل جلوگيرى از ارسال پيام غير مربوط کاربران دمو باید منتظر تایید فایل صوتی بمانند.
نحوه ی نظارت بر محتوای ارسالی چگونه است ؟
در حالت دمو پيام صوتى نياز به تاييد دارد و پس از تاييد توسط واحد كنترل كيفى ما امكان ارسال پيام صوتى مهيا مى شود.
در حالت فعال تمامى مسئوليت ارسال فايل صوتى خلاف قوانين جمهورى اسلامى به عهده كاربر اكانت مى باشد.
چگونه به وب سرویس دسترسی داشته باشیم ؟
با وارد شدن به سایت kajtel.ir صفحه ی "وب سرویس " می توانید به اطلاعات مربوط به وب سرویس دسترسی داشته باشید.
چگونه درخواست فعالسازی ارسال 24 ساعته داشته باشیم؟
درخواست خود را در قسمت پشتیبانی- درخواست جدید مطرح نمایید تا بررسی شده و فعالسازی ارسال 24 ساعته انجام شود.
زمان مجاز برای ارسال فایل صوتی چه زمانی می باشد؟
زمان مجاز برای ارسال فایل صوتی 7 صبح تا 23 شب می باشد.
شایان ذکر است ارسال 24 ساعته (از ساعت 23:00 الی 7:00) فقط بصورت ارسال های تکی انجام می شود.
آیا امکان دارد هنگام تماس به جای شماره نام برند یا مجموعه برای شخص ظاهر شود ؟
خیر
آیا امکان انتقال شارژ از یک کاربری به کاربر دیگر وجود دارد؟
خیر
تماس برگشتی چیست؟
اگر مشترک تا یک ساعت اول تماس ، با شماره های کاج تل (سرور خراسان رضوی ، تهران و ...) تماس بگیرد ، هزینه از شخص ارسال کننده و شخص تماس گیرنده کسر می شود، بعد از یک ساعت هزینه ای از شخص ارسال کننده کسر نمی شود.
چگونه رمز خود را ریست کنم ؟
در صفحه ی ورود به سامانه وارد بخش بازیابی رمز عبور می شوید، نام کاربری و شماره تلفن همراه خورد را وارد می کنید آنگاه رمز عبور شما ریست شده و برای شما ارسال می گردد.
ارسال زماندار چگونه است ؟
به این معنی که شما لیست ارسال خود را از قبل برای تاریخ و ساعت مورد نظر تنظیم کرده و ارسال های شما در زمان تنظیم شده انجام می شود.
چگونه سفارش ضبط صدا بدهیم ؟
یکی از خدمات ویژه ای که کاج تل برای مشتریان خود در نظر گرفته ایجاد و تهیه فایل صوتی شما با صدای گویندگان حرفه ای و استدیو ضبط صدای ما می باشد.
کاربران گرامی می توانند با ورود به سامانه و انتخاب گزینه اصوات- سفارش ضبط- محتوای متن درخواستی خود را برای ما ارسال نمایند. تمام سعی ما بر این است که برای شما بهترین و زیبا ترین فایل را با توجه موضوع متن شما تولید کنیم .
ولی درصورتی که دوست داشته باشید میتوانید گزینه های ایجاد فایل را خود انتخاب و معین کنید معمولا مشتریان ما در این مرحله فقط گوینده را انتخاب و مجدد بقیه کار را به ما میسپارند اما گزینه های دیگری هم در اختیار شما است گزینه های همچون لحن و نوع گفتار گوینده که "این موضوع همان انتقال احساس به مخاطب است" ما بر طبق موضوع متن شما بهترین را انتخاب میکنیم ولی در صورت نیاز میتوانید آن را خود تعیین کنید. و یا نحوه گفتن آدرس یا تلفن یا مواردی شبیه این که شاید دوست داشته باشید با شیوه ای خاص بیان شود در این هنگام در زمان ایجاد درخواست آنها را مشخص کنید.
شاید دوست داشته باشید که پشت زمینه متن شما آهنگ ,افکت یا صدای خاصی وجود داشته باشید در این صورت باز هم میتوانید هم کار را به ما سپرده و هم فایل مورد نظر خود را برای ما آپلود کنید که ما آن را در زمینه کار شما قرار دهیم
چگونه فاکتور ضبط صدای خود را پرداخت کنم؟
بعد از ارسال سفارش ضبط صدا و با توجه به متن درخواستی برای شما فاکتور صادر می شود که فاکتور مربوطه را می توانید در قسمت اعتبار- فاکتورها و همچنین نوتیفیکیشن ها مشاهده نمایید.
با کلیک بر روی گزینه ی پرداخت به درگاه آنلاین متصل می شوید و به صورت اینترنتی پرداخت خود را انجام دهید.
آیا برای ارسال پیام صوتی نیاز به فرمت خاصی است؟
خیر.سیستم به صورت خودکار هر صوتی با هر فرمتی را قبول میکند و نیاز به تبدیل فرمت از سمت کاربر نمی باشد.
نظرسنجی چیست و نحوه استفاده ی آن به چه صورت می باشد ؟
از طریق امکان نظرسنجی می توانید از کاربر خود بخواهید میزان تمایل یا بازخورد را به موضوع با اعداد مختلف بیان کند. در منوی ارسال پیامک صوتی- ایجاد لیست ارسال- اگر تیک نظرسنجی فعال باشد در صورتی که در فایل صوتی از کاربر خواسته شود گزینه ای را شماره گیری نمایید امکان پذیر است و می توانید گزارش آن را در قسمت وضعیت تماس مشاهده نمایید.
نحوه گزارش گرفتن از لیست ارسال مربوطه به چه شکل می باشد؟
می توانید از منوی صندوق ارسال- عملیات- انواع گزارشات را هم به صورت نموداری و هم به صورت فهرستی مشاهده نمایید.
همچنین می توانید از گزارشات ارسال خروجی اکسل هم گرفت.
نحوه ارسال از روی نقشه و بانک شماره ها به چه صورت است ؟
ارسال از روی نقشه مربوط به ارسال از تلفن های همراه ( اوپراتور های همراه اول و ایرانسل) می باشد. کاربران شهر، نوع اپراتور و منطقه ی مورد نظر خود را انتخاب می کنند و به شماره های استخراج شده ارسال انجام می دهند. ارسال از کاج تل مربوط به ارسال از تلفن ثابت می باشد و هم اکنون برای شهر مشهد فعال است.
بدین شکل که کاربران از روی نقشه می توانند منطقه مورد نظر خود را انتخاب نمایند آنگاه شماره های آن محدوده استخراج می شود و می توان فرایند ارسال را انجام داد.
ارسال از بانک شماره ها بانک هایی است که از طرف نماینده داخل سیستم بارگزاری شده است و امکان انتخاب و ارسال به آنها فراهم شده است.
شماره ها باید با صفر یا بدون صفر وارد شود؟
فرقی نمیکند
نحوه اصلاح املای کلمات توسط آواخوان به چه صورت است؟
املای صحیح کلمات
به هم چسباندن کلمات مرکب و استفاده از نیم‌فاصله در صورت نیاز: جامعه ای -> جامعه‌ای ، حمله کنندگان -> حمله‌کنندگان، کار گروه -> کارگروه استفاده از کاما (،) یا سکون ( ْ ) برای حذف کسره اضافه کلمه.
استفاده از کاما (،) برای افزودن مکث بعد از یک کلمه.
استفاده از کسره روی آخرین حرف برای افزودن کسره اضافه
استفاده از اعراب (علائم فتحه، کسره، ضمه، ساکن و تشدید) برای تصحیح تلفظ
استفاده از معادل انگلیسی کلمات در برخی موارد که فارسی آن کلمه درست تلفظ نمی‌شود (desktop به‌جای دسکتاپ)
استفاده از نقطه یا سرسطر بعد از اتمام جمله
شما اپراتور پیام صوتی هستید؟
بله، ما شریک تجاری مخابرات هستیم.
در شهر های مختلف ایران سرور های کاج تل قرار دارند و تماس ها را در بستر بزرگ کاج تل انتقال می دهند.
ظرفیت ارسال های شما در ثانیه یا دقیقه چقدر است؟
ما در شهر های مختلف ظرفیت های مختلفی داریم که برای به مقصد رسیدن پیام ها به این عوامل بستگی دارند: حجم ترافیک کاج تل ، حجم ترافیک زیر ساخت، ارسال به موبایل باشد یا تلفن ثابت!
در ارسال به تلفن موبایل محدودیتی وجود ندارد چون شبکه تلفن همراه دیجیتالی است اما به غیر از روزهای مهم مانند انتخابات یا لحظه تحویل سال نو.
اما در ارسال به تلفن ثابت و بین استانی به دلیل ترانزیت شدن تماس ها و استفاده مخابرات از مراکز تلفنی قدیمی، حجم ارسال های توزیع شده انجام می شوند و به صورت لحظه ای توانایی توزیع بالای دو هزار تماس موفق در هر مسیر(شهر) را خواهیم داشت. یعنی به 100 هزار تلفن ثابت حدود 45 دقیقه زمان نیاز است.
آیا سرورهای کاج تل فقط محدود به سرورهای داخل کشور است؟
بله.بنا به دستور پلیس فتا دسترسی به پرتال سامانه ، فقط از آی پی های داخل ایران مقدور می باشد.
درصورتی که سرور شما خارج از ایران قرار دارد ، برای ارتباط از طریق وب سرویس لطفا آی پی آن را تیکت فرمائید.
امکانات وب سرویس کاج تل چیست ؟
1.تماس امن
2. OTP
3. OCV
تماس امن چیست؟
یکی از سرویس های جدید اپراتور پیام صوتی کاج تل است که به افراد امکان می دهد بدون دیدن شماره همدیگر باهم تماس برقرار کنند.این تماس از طریق یک تلفن ثابت برقرار می شود که این شماره ثابت برای طرفین به نمایش درمی آید و بنابراین آنها قادر به دیدن شماره های همدیگر نیستند.
برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
OTP چیست ؟
One Time Password امکان ساخت کد امنیتی یکبار مصرف را به شما میدهد که به وسیله آن میتوانید سیستم ثبت نام در سایت خود را کاملا هوشمند و با امنیتی بالا پیاده سازی نمائید.
برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
OCV چیست ؟
One Click Validation جهت احراز هویت بصورت پیام صوتی به کار گرفته میشود.
برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به اپراتور پیام صوتی کاج تل میباشد

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران

مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران